Co by nemělo chybět ve vašem propagačním letáku?

Pořádáte zajímavou akci nebo jste majitelem společnosti a chcete o sobě a svých aktivitách dát vědět veřejnosti? Skvělý způsob, jak oslovit velké množství lidí v rámci konkrétní lokality, jsou letáky. Výhoda spočívá v levném tisku letáků, v tom, že jich můžeme vytisknout veliké množství za relativně rozumnou cenu. Jejich distribuce by se v ideálním případě měla soustředit na lokalitu, kde bydlí nebo pracuje cílová skupina, kterou chceme na naši akci nebo společnost upozornit. Na našem letáku by jistě neměla chybět především informace, o jakou záležitost se jedná – festival, nová firma v okolí se zajímavým zbožím, pracovní místa, která obsazujeme apod. Nadpis by se tedy měl stát dominantou celé vizuální stránky.

Důležité informace

Kromě informace o tom, co chceme sdělit, nezapomínejme na datum konání, nebo třeba termín, do kdy je možné se na danou akci přihlásit, kde událost probíhá, pro koho je určena a co účastníkovi může přinést. Vždy musíme zmínit nějaký smysl, který z této události pro naši cílovou skupinu vyplývá. Nic nezkazíme ani vhodně zvoleným obrázkem, grafická stránka by měla pečlivě dokreslit celkový leták a jeho textové zpracování.